trzy-dziewczynki blog

Twój nowy blog

1. Grafika

Szablon nie jest Twojej roboty – blog na tym dużo traci. Więc wartobybyło przejść kur html’a i pobawić się trochę w jakimś graficznym programie ( polecam Neo Paint’a). Szablon jest przeciętny – nic w nim nadzwyczajnego – nie wyróżnia Twojego bloga spośród setek innych blogów. Gdy ujrzałam podstrony Twojego bloga ( a mianowicie księge gości ) czekał mnie niezły szok – okropny jest ten różowy kolor – niezbyt widać w ramkach napisy koloru różowego… Czemu nie używasz standardowej księgi gości operatora Twojego bloga?? Komentarze nie pasują wogóle do księgi gości – nie łączy ich żaden motyw. Jedna zaleta komentarzy to to że są bardziej stonowane.

4/15

2. Notki

Notek ostatnio nie piszesz, czyż by Ci odłączyli internet, albo nie masz weny?? Niestosujesz Polskich znaków – co źle o Tobie świadczy. Piszesz co się działo w danych dniu – typowy pamiętnik – lecz za bardzo się nie zwierzasz nic nie piszesz o uczuciach wyższych.

6/15

3. Menu

Wogóle nie rozbudowane – nic a nic. Parę linków – jak na lekarstwo :/ Nie ma nic na czym możnaby „zatrzymać oko”.

3/15

4. Estetyka

Okropne emotoikonki. To takie badziewiaste – jestem przeciwiczka takich oto właśnie migającyh buzieczek w notkach. Parę można od czasu do czasu wrzucić, ale to co widzę u Ciebie kochaniutka to lekka przesada. Poza emotkami nie ma się do czego przyczepić.

5/15

Razem:

18/60

Ocena:

1.PNG

Oceniała:

Adusia
300.gif

Rady :

Zaprzstaj wstawiania do notek emotoikonek. Postaraj się o swój własny szalon. Rozbuduj menu. Postaraj się zrechabilitować.

Z różnych powodów został stworzony nowy system oceniania blogów. Obowiązuje on od dziś aż do odwołania. Poprzednie oceny zostały wykonane z poprzednich kryteriów. Pytania prosimy kierować na adres e-mail : adzia250@wp.pl

Dziękuje za uwagę!

Ocena bloga : manianeczka.blog.pl

1.Szablon:

Przykuwa oko – podoba mi się. Jak wspomniałam lubię grafikę – więc szablon dla mnie jest fajny. Szkoda że nie Twojej roboty.

9/10

2. Podstrony

Pasują do strony głównej. Jest pozmieniane w html’u to dobrze :]

8/10

3. Notki

Są dosyć dobre. Przyznam nawet się zaczytałam… ]:-> Zacznij stosować Polskie znaki!!!

9/10

4. Linki

Jakieś tam są. Ogólnie okay – nie będe sie czepiać.

10/10

5. Dodatki

Tyle ile ich powinno być :P

10/10

6.Estetyka

Nie mam się doczego przyczepić

10/10

Razem:

56/60

Ocena:

6.PNG

Oceniała:

Adusia
300.gif

Ocena bloga : simka-kiss.blog.pl

1. Szablon :

Strasznie słodki, można powiedzieć aż przesłodzony. Ale w gruncie rzeczy jest nawet całkiem ładniutki :)) Fajnie rozłożone menu. A kolory?? Są częścią gustu :)) Nie jest wykonany przez Ciebie – szkoda…

9/10

2. Podstrony

Pasują do głównej – ale szczerze mówiąc są przeciętne…

6/10

3. Notki

Są wg. mnie za krótkie. Jedna z nich mnie za ciekawiła mianowicie ta o bliźniakach i porodzie… Najlepsza z Twoich notek.

5/10

4. Linki

Nie za dużo nie za mało – czyli w sam raz!!

10/10

5. Dodatki:

Menu jest bardzo rozbudowane podoba mi się! Niczego nie brakuje!

10/10

6. Estetyka:

Wszsytko jest w najlepszym porządku!

10/10

Razem:

50/60

Ocena:

5.PNG

Oceniała:

Adzia
300.gif

Rada:

Popraw podstrony i pisz dłuższe notki!

Ocena bloga: tobianqowo.blog.onet.pl/

1. Szablon:

Bosh nie przepadam za tymi blogami na onecie są poprostu drętwe.ale dobra przejdzmy dalej…
Szablon fajny znam Ciebie i powiem że do Ciebie pasuje „Mój nieokrzesany charakterek”

10/10

2. Podstrony

Dobrze wszędzie taki sam szablonik..

10/10

3. Notki

Codzienne życie ale zero przemyśleń…

7/10

4. Linki

No troche jest

10/10

5. Dodatki

Alfabecik,o mnie to mi wystarczy…

10/10

6. Estetyka

Ładniusio jak na chłopa=P

10/10

Razem:

57/60

Ocena:

6-

6.PNG

Oceniała:

Smyku

face.gif

Ocena bloga: www.amulinka-taniec.blog.pl

1. Szablon

Kotecek ooo jaki śliczniusi hyhy.Kiedyś nie przepadałam za kotkami ale ostatnio je polubiłam.Szkoda że nie jest Twojej roboty.

7/10

2. Podstrony

Młoda coś cieniutko nie postarałaś się za bardzo.Księga biała i komentarze też popraw chociaż na czarne tła juz będzie lepiej.

0/10

3. Notki

piszesz skrótami jagby można to tak opisać.Notki króciutkie szkoda że nie piszesz swoich przemyśleń.Gratuluje świadectwa z czerwonym pasiek w 4 klasie również miałam czerwony.

5/10

4. Linki

Sporo… i ciekawe.

10/10

5. Dodatki

Podpis pod notkami dobrze że nie dajesz róznych obrasków bo to by zaśmieciło bloga.Wydaje mi się że to wystarczy.

10/10

6. Estetyka

Ładniusio

10/10

Razem:

42/60

Ocena:

5=

5.PNG

Oceniała:

Smyku

face.gif

Ocena bloga: black-bloody-angel.blog.pl

1. Szablon:

Szczeże niezbyt mi się podoba – nie ma tego „czegoś”. Jakiś taki zwykły – nie Twojej roboty – eh… nie podoba mi się!

3/10

2. Podstrony

Księga i komentarze – są bardzo artystyczne – Twojej roboty i wszystko jest w najlepszym porządku :))

10/10

3. Notki

Notki ogólnie o tym co działo się danego dnia, są ciekawe – typowy pamiętniczek – lubię to – stosujesz polskie znaki – wszystko jest okay!

10/10

4. Linki

Jakieś się znajdą – fajne tytuły kategorii – „Blogeria” – bardzo trafiony – podoba mi się, mogło by być troche ich więcej

7/10

5. Dodatki

Dział o mnie tylko to – dział dosyć rozbudowany…

3/10

6. Estetyka

Trochę brzydko wygląda pogrubiona czcionka w notkach- wiem że się czepiam :P:P No ten szablon psuje mi wszystko – zmień go!!

4/10

Razem:

37/60

Ocena:

4

4.PNG

Oceniała:

Adzia
300.gif

Ocena bloga : http://www.gigi-buffi.blog.pl/

1. Szablon

Eminem hmm.. nawet nawet =P ale masz juz dlogo ten szablonik zmien na jakis inny…=)

8/10

2. Podstrony

Księga-czarno,komentarze-czarno w ogole nie pasuje do strony głównej bo jest jasna popraw to albo zmien szablon!!!

2/10

3. Notki

Twoje codzienne zycie w kazdej notce pozdrowienia czyzby nie przesadzasz? zabardzo mi sie to nie podoba ale wkoncu to twój blog.

8/10

4. Linki

Dużo…

10/10

5. Dodatki

Alfabecik..tylko..=(

5/10

6. Estetyka

Moze być…

9/10

Razem:

42/60

Ocena:

5=

5.PNG

Oceniała:

Smyku

face.gif

Ocena bloga: najlepsza.blog.pl

1. Szablon:

Fajny,fajny – mówiłam że lubię rysunkowe :D:D Twojego wykonania?? Chyba tak bo nie widzę żadnego linka do innej stronki :)) Szablon vey,very good

10/10

2. Podstrony

Pasują do strony głównej. Mogłoby być jakieś tło – ale ogólnie jest okay!

9/10

3. Notki

Ciekawe, dobrze się czytają. Piszesz polskie znaki, pisownia jest w porządku. Ogólnie są o tym co się u Ciebie w życiu dzieje, czasem cośtam powspominasz – oto prawdziwy pamiętniczek.

10/10

4. Linki

Trochę ich jest – nic ciekawego…

5/10

5. Dodatki

Pustki kochanie, pustki

0/10

6. Estetyka

Ogólnie wszystko w porządku – chodź mogłabyś zmienić kolor czcionki notek z białego na jakiś inny ciemniejszy bo trochę trudno czytało mi się te noteczki :P

9/10

Razem:

43/60

5.PNG

Oceniała:

Adzia
300.gif

Ocena bloga : effka-ewita.blog.pl

1. Szablon:

Bardzo ładny, nastrojowy i wakacyjny :)) Prawde mówiąc nawet zajbisty :P:P
Szkoda że nie Ty go zrobiłaś…

9/10

2. Podstrony:

Idealnie pasują do strony głównej – wszystko jest w najlepszym porządku

10/10

3. Notki:

Są ciekawe, dobrze się czytają, piszesz polskie znaki – bardzo fajnie. Nie man zastrzeżeń.

10/10

4. Linki

Eh… Troszkę mało… Tak za mało

5/10

5. Dodatki

Cosik się znajdzie :)) Fajny liczniczek do wakacji :)) 34 dni jupi!! No i wogóle wszystko jest okay!

10/10

6. Estetyka:

Nie mam się doczego przyczepić :P:P

10/10

Razem:

54/60

Ocena:

6

6.PNG

Oceniała:

Adzia
300.gif


  • RSS